Menu
Søg
Sæt brugeren i centrum
15. december 2015
Se slides fra Liveworks Lavrans Løvlies boglancering til Design p.m.: Service design for business.
Lavrans Lövlie
Lavrans Lövlie

Mandag d. 14. december var der oplæg og paneldebat til Design p.m., da Lavrans Løvlie, stifter og partner i servicedesignvirksomheden LiveWork, lancerede sin nye bog Service Design For Business. Bogen er målrettet ledere og udviklingsansvarlige i virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i virksomhedens problemstillinger og kortlægger hvordan man som leder bedst muligt drager nytte af de stærke redskaber, service design tilbyder.

Lavrans Løvlie holdt et oplæg om bogen, hvor han uddybede en af problemstillingerne: Build a customer centric organization. Problemstillingen tog udgangspunkt i en case med forsikringsselskabet Gjensidige. Resultatet af, at Gjensidige benyttede service design værktøjer var, at virksomheden gik fra nr. 56 til nr. 11 i en undersøgelse af forsikringsselskabernes kundetilfredshed.
Læs mere om casen her, og se slides fra oplægget her:

Seneste
Nyhedsbrev
Få nyheder om Dansk Design Centers aktiviteter direkte i din inbox