Menu
Søg
Vækst er en mulighed for at få sine ideer ud til mange flere mennesker
11. december 2015
Af Kamilla Bøgesø Kjærgaard
Grundlægger af Mystery Makers Mads Lind er klar til at give lidt slip på sin virksomheds tøjler til fordel for at vokse og få sine ideer ud til et endnu større publikum.

Mange mindre virksomheder frygter at miste deres identitet, hvis de vokser sig store og udvider for eksempel internationalt. Det gør Mads Lind, grundlægger og direktør i eventvirksomheden Mystery Makers ikke.

”Hvis man har lavet noget, som man synes er unikt og vigtigt, som man synes, at mange mennesker skal have mulighed for at få del i og få glæde af, så er vækst en uundgåelig del af den proces,” siger han.

Vi interviewede Mads Lind til Design&Architecture am: Vokseværk den 17. November 2015, som satte fokus på det paradoksale i, at danske designvirksomheder er førende internationalt, men få vokser sig særligt store. Hør hans overvejelser om, hvordan man vokser på en værdifuld og autentisk måde.

Seneste
Nyhedsbrev
Få nyheder om Dansk Design Centers aktiviteter direkte i din inbox