Menu
Søg
McKinsey Seminar – More than a Feeling 1/4
12.06.19
9:00 - 15:00
I årevis har debatten om, hvordan værdien af strategisk design i virksomheder bedst kan måles, gået højt. Det amerikanske konsulentfirma McKinsey har nu afleveret en rapport om emnet, som danner grundlag for fire dagslange seminarer.
Eventdetaljer
Tidspunkt
9:00 - 15:00
Dato
12.06.19
Arrangør
D2i, McKinsey, Dansk Design Center og Dansk Industri
Adresse
Denmark
McKinsey har udgivet en rapport om, hvordan vi måler værdien af design. Den gennemgår vi i en seminarrække.
McKinsey
McKinsey har udgivet en rapport om, hvordan vi måler værdien af design. Den gennemgår vi i en seminarrække.

I årevis har debatten om, hvordan værdien af strategisk design i virksomheder bedst kan måles, gået højt. Det amerikanske konsulentfirma McKinsey har nu taget skeen i egen hånd og afleveret en ypperlig rapport om emnet, som danner grundlag for fire dagslange seminarer, der hver tager afsæt i de fire fokusområder rapporten behandler.

Hen over juni, august, september og oktober har du nu helt ekstraordinært mulighed for gratis at deltage i fire på hinanden følgende seminarer, som vi arrangerer i samarbejde med McKinsey, Dansk Design Center og Dansk Industri.

De fire seminarer anskuer strategisk design ud fra rapportens fire fokusområder: More than a Feeling, More than a Product, More than a Department og More than a Phase.

More than a Feeling bygger på strategisk design som det analytiske redskab, der giver fuldt fokus på brugeroplevelsen og dermed understøtter en beslutningsproces for virksomheden og dets brand, der ligger ud over den følelsesmæssige til gavn for værdiansættelsen i virksomheden.

I dette første event ud af de samlede fire kommer du til at:

  • Opleve både oplæg og workshop fra Jonty Olliff-Cooper/McKinsey

  • Høre direktør Susanne Friis Eden for den mellemstore virksomhed Dan Dryer fortælle om sit samarbejde med designbureauet VE2 og hvordan det har øget virksomhedens markedsandele

  • Blive inspireret af Søren Lethin fra LEGO®, som giver sit bud på, hvordan frontend proces udvikling underbygger analytisk lederskab.

Program:

  • Ankomst med kaffe/let morgenmad + icebreaker aktivitet v/ D2i – Design to innovate
  • Oplæg fra Jonty Olliff-Cooper, Engagement Manager v/ McKinsey
  • Pause
  • Oplæg fra Susanne Friis Eden, Direktør v/ Dan Dryer og Hugo Dines Schmidt, Partner v/VE2
  • Frokost + Netværk
  • Oplæg fra 
  • Søren Lethin, Design Director  v/ LEGO®
  • Pause
  • Workshop “Design som analytisk redskab i ledelsesbeslutninger” – Jonty Olliff-Cooper, Engagement Manager v/McKinsey

Deltagelse

Du kan tilmelde dig seminaret hos d2i. De fire seminarer er tematisk sammenhængende. Du kan sagtens vælge 1, 2 eller 3, men vi anbefaler, at du booker plads til alle fire.

Hvis du ønsker at gøre det med det samme, skal du benytte dette link.

De fire events har skiftende lokation fordelt således:
12. juni: København (More than a Feeling)
20. august: Kolding (More than a Product)
26. september: København (More than a Department)
24. oktober: Kolding (More than a Phase)

Alle fire seminarer er gratis, men vi påberegner et aflysnings/no-show fee ved for sen aflysning (senest 24 timer før seminarets start) eller udeblivelse uden rettidig afmelding.

Hvem kan deltage?

Ansatte og ledere fra danske store, mellemstore og små virksomheder kan deltage. Vi beder dig anføre firmanavn og meget gerne CVR ved tilmelding.

    Seneste
    Nyhedsbrev
    Få nyheder om Dansk Design Centers aktiviteter direkte i din inbox