Menu
Søg
Forretningsmodeller i netværk
Lad samarbejde styrke din forretningsmodel.

Der er en stigende erkendelse af, at de bedste løsninger skabes igennem tætte samarbejder imellem leverandør og kunde. Virksomheder der indtænker dette i deres forretningsmodel har en klar konkurrencemæssig fordel. Over to dage klæder vi dig på til, at din virksomhed med succes kan arbejde med denne form for co-creation.

Forløbet kombinerer den nyeste forskning omkring B2B marketing med designmetoder til forretningsudvikling. Forretningsmodeller i netværk udbydes af Syddansk Universitet i Kolding i samarbejde med Dansk Design Center.

Du går hjem med:

  • Evnen til at anvende visuelle teknikker og designmetoder
  • Øget overblik over samspillet mellem din strategi og dit netværk
  • Modeller til at se din forretning i forhold til dit netværk
  • Metoder til at arbejde med co-creation med dit netværk
  • En handlingsplan for ændringer i din forretningsmodel


Hvem er vi?
Forløbet udbydes af Dansk Design Center i samarbejde med Syddansk Universitet, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse.

Næste forløb er:

5. feb. 2020: Workshop 2

11. mar. 2020: Workshop 1

15. apr. 2020: Workshop 2

Forretningsmodeller i netværk
Hvem kan deltage?

Målgruppen for forløbet er syddanske små og mellemstore virksomheder. 50 små og mellemstore virksomheder bliver samlet i grupper af 5-7 virksomheder. Deltagerne grupperes i interessefællesskaber i form af værdikæde, branche eller tema. Aktiviteten stiller ikke særlige krav til den eksisterende designanvendelse i virksomheden.

Forløbet er støttet af EU og Syddansk Vækstforum – Region Syddanmark. Virksomheden skal alene registrere tidsforbruget i forbindelse med projektet, som ydelse for forløbet.

Seneste
Nyhedsbrev
Få nyheder om Dansk Design Centers aktiviteter direkte i din inbox